Strona: 160

Jutro
21 XI 2002 22:15 CET Asar

wpadne okolo 17:30 nie czekajcie na mnie.

Rany ...
21 XI 2002 22:27 CET +Higarra+

Znalazlem jakis zablakany posta Azakiela, z ciekawosci obejrzalem info o uzytkowniku.

ID: _
Numer ID: 10354
Imię: Deceased
Nazwisko: Deceased
e-mail: Deceased@Deceased.pl

To wyglada jakby go NKWD zlikwidowalo, zadnej pamieci po czlowieku, poprostu zniknal ...
Brrr, okropne.

To cały on...
21 XI 2002 23:18 CET MarheF

Nie wiem czemu ale to w jaki sposób zniknął zrobiło na mnie wrażenie. Zaimponował mi...

I wonder if we´ll C him some time?

MarheF

Z VV sie nie odchodzi ;P
22 XI 2002 8:40 CET Gabik

Co najwyzej za pol roku dopisze w naglowku "MIA" przy jego nicku ;)))

A Dzis bede. Pewnie jakos tak, zeby jeszcze Asara spotkac...

KcVV!

MIA?
22 XI 2002 9:23 CET Agena

a co to znaczy?

PAX!

MIA
22 XI 2002 9:43 CET Okarel

missed in action


tez nie wiedzialem,ale od czego ma sie Gabika pod reka ;-)

To zawsze lepiej niż RIP
22 XI 2002 10:37 CET szamanVV

aha -jako że ćwiczenia się z nowu nie odbyły to nie wiem czy mam już jechać do liceum, czy też do domu... blach... i wszystkie plany w piach. OK - będę w LO nr 3 o 12tej.

Els w 3lo
22 XI 2002 12:35 CET Elsindel

pojawi sie kolo 13:30.

Okarel
22 XI 2002 12:35 CET MarheF

MissING in action... To co TY napisałeś w wolnym tłumaczeniu znaczy "chybiony w akcji" :-)

Tak samo zapisuje się KIA - Killed in action.

MarheF

MarheF
22 XI 2002 15:20 CET Okarel

thx :-) ale cala wine za blad zrzucam na Gabika. on mi to powiedzial ;-))), acha i mnie jak widac nie ma na SyZyFie...

On jest
22 XI 2002 15:50 CET Corelius

teraz RIP - Rest in pieces...

A widzialem sie z nim dzis... a jego odejscie nie zaimponowalo mi wogole... zrobil cyrk i tyle...

C.

SyZyFy
22 XI 2002 16:56 CET Elsindel

zakonczone. Bylo sporo ludzi. SzamanoVVi udalo sie uswiadomic nam, ze troche wody w Odrze uplynie, zanim wARShammer :) Zaproponowalem, ze poprowadze Shadowruna (mechanika nieistotna), zglosili sie Chronomanta, Satrapa i Regis (poza Valkiria jak na razie). Grac bedziemy na SZF, nie wczesniej niz o 15, za tydzien jeszcze chyba nie. Jesli ktos jeszcze, bedzie miejsce dla 1-2 osob (poprowadze grupie 2-5 osobowej) :)

Syzyfy...zdrada!
22 XI 2002 18:52 CET Corelius

Ludzie coscie sie tak szybko zmyli? Przybylismy z kmdr Agena i nikogo nie bylo...

C.

Trzeba się było nie spóźniać
22 XI 2002 19:52 CET Satrapa

Jeśli przyszliście to był wasz rekord, poza tym nie było zdrady, was nie było, dowodził komandor Elsindel.

Trza bylo sie nie spazniac
22 XI 2002 20:00 CET Asar

no to w kwestji tego ze dzisiaj pisalem mature z polskiego tyle ze po polskiemu

Wiecie
22 XI 2002 21:37 CET Asar

ze jakos tu cich i posatanowiem tu napoisac.

HAHAHAHAHAAHHAHA!!!!!!!!!!!!!!!
22 XI 2002 23:50 CET Okarel

hahahahahahaha...!!!!!!!!?
hahahaha...!?????
haha..?????
ha..???

jutro mam zjazd Klubow Eropejskich zDolnegośląska..... garniak i te sprawy, krawacik.. i pobutka ok 7... pewnie przed..... haha? i co najgorsze sam sie zglosilem... nie wiem co mna kierowalo.... haha..? wlasnie widze popelniony blont... to ma trwac mniej wiecej do 17...... haha... jakos nie czuje sie zbyt dobrze.... haha... ha? hmmm... chyba ide spac... haha...? i bede sie martiwl jutro stracona sobota..... haha.........

Okarel...
23 XI 2002 0:06 CET Corelius

... kill´em all :) To Ci poprawi humor napewno :)

C.

Okarel... coosh...
23 XI 2002 0:21 CET Gabik

Kompromitujesz sie tylko. Ale pozwole sobie na komentarz: Buahahahaha!

A na SyZyFie siedzielismy od 12 do niemal 17. Krotko? Chyba nie. Tym bardziej, ze szamanVV pisal do ktorej bedzie. Ale nie martwcie sie za tydzien bedzie juz w normalnej porze: 15-20. Zreszta pytajcie szamana.

A ja sie chyba biore jutro do roboty...

KcVV!

Okarel
23 XI 2002 0:35 CET Asar

szkoda mi ciebie.