Strona: 26

Dziwne...
20 III 2002 21:41 CET Gabik

ze nie moge zobaczyc tej 501...

KcVV!

No coz...
20 III 2002 23:08 CET Gabik

liczylem, ze ktos tu dzisiaj wpadnie.
No ale coz... Sporo wiadomosci (glownie o akcji w IIILO) szlo mailem.

KcVV!

Gdziescie
21 III 2002 12:42 CET Gabik

sie podziali?

KcVV!

No chyba nie mnie
21 III 2002 12:57 CET Arnie-san

masz na myśli? o_O? Ja tylko przechodzę i czasem zaglądam ;) Dzisys - już nawet wiem od kogo mi się za to oberwie... ^^´

*salut* żołnierze
21 III 2002 13:24 CET Agena

komandor wróciła po 50 godzinnej akcji na froncie. widzę ze szeregowy Gabik dzielnie utrzymuje topic na ´wysokości´ :) dobra robota, żołnierzu, o to właśnie chodzi :)
co do SzF, w jakiego wilka mam wprowadzać? A czy DA?
A-s... obiecałeś coś. ale wybaczam, bo w słusznej sprawie. :)

PAX!

ha!
21 III 2002 15:12 CET Corelius

i ja powracam po 50h akcji na froncie i i jeszcze jakis przejsciach :)
Przygotowuje jakis wstep do CP i zastanawiam sie co zrobic, by nie zasnac :)

C.

Przypuszczam...
21 III 2002 15:18 CET Gabik

ze zaczac od wyjasnienia czym sie wilczki owe roznia nie bezie zle...

Od razu lepiej jak sa komandorzy ;)
Siemka A-s

KcVV!

Zauwazylem fajny bajer...
21 III 2002 19:18 CET Gabik

Jak sie wcisnie na czyjegos nicka, to widac jego dokonania...

Fajnie ;) od razu widac, ze nie pisze zadnych artykulow tylko sie wymadrzam na Agorze... ;)

KcVV!

heh
21 III 2002 19:50 CET Agena

Ekus chyba znowu coś popsuł :) mi się tak dzieje, jak ze skrzynki ´wysłane´ próbuję kliknąć na czyjegoś nicka, wtedy rzeczywiście wyskakują informacje, ale o mnie :) dziwna sprawa...

PAX!

Wlasnie...
21 III 2002 21:02 CET Gabik

zobaczyc mozna tylko swoje...

W ogole to sie na V momentami cuda dzieja... Jest tyle niedopasowanych odnosnikow... Zreszta nawet adm. Artut to dostrzega ;)

KcVV!

Wiecie...
21 III 2002 21:32 CET Gabik

ze sa tylko trzy topiki o wiekszej liczbie postow niz nasz?
Przekopalem agore i sa tylko trzy, a lada moment beda tylko dwa...

Jutro o 15:00 spotykamy sie w IIILO.
Agena, Corelius, szamanW - obowiazkowo, reszta podlug wlasnej woli.

KcVV!

hej!
21 III 2002 22:13 CET Corelius

a mnie co chwila wylogowywuje...

Dlaczego ja mam byc obowiazkowo na SzF? :)

C.

Bo robisz
22 III 2002 10:26 CET Gabik

wstep do CP... lol
Czy sadzisz, ze zrobienie wstepu i nie przyjscie byloby tym o co chodzi w tej imprezce? lol

KcVV!

Zolnierze...
22 III 2002 22:23 CET Corelius

... topic znowu spada - wlasnie go ratuje...

Padlo pytanie kiedy kolejny zlot VV - nie ten oficjalny zwiazany z SzF tylko w jakims lokalu...
prosze o propozycje.

C.

coosh
23 III 2002 12:42 CET Agena

ani ja ani Atai nie mamy narazie żadnych planów związanych z wyjazdem na święta (chociaż niewiadomo, co nasi kochani rodziciele wymyślą w ostatniej chwili) więc proponuję piątek, zwany Wielkim, tam gdzie zwykle, czyli w ´Kontakcie´ (o ile w święto otwarty będzie) o tej co zwykle, czyli 17. Co panowie na to?

PAX!

ja...
23 III 2002 14:14 CET Corelius

... tam jestem "za" - tez nie mam planow..

C.

Ja
23 III 2002 15:11 CET Gabik

jeszcze nie wiem... ale na swieta pewnie wyjade...

KcVV!

Tadam 2
24 III 2002 10:16 CET Boruta

Jacyś niewierni me imię tutaj wypowiadali. Mało tego jakieś niecne zamiary co do mej skromnej osoby mieli. Co Agenko znowu mamy sobie porozmawiać? Ty, ja i Ósemka? :o) A Ty Corelius też nie bądź taki do przodu, bo Cię przed Panią Komandor Wąpierz bronił nie będę :o)
Po tym przydługim wstępie przejdźmy do konkretów... Wiem, że smutek spowił serca Wasze kiedym się nie zjawił na spotkaniu w III LO. Cóż, ma obecność jest niemożliwa albowiem w piątki mam angielski heh. A co do spotkania w jakimś lokaliku, to ja jestem za (czy któs w ogóle myślał, że byłbym przeciw?:o) tylko, że znowu mamy mały problem. W piątek zawijam się z Wrocławia. Jakbyście nie zauważyli, niektórzy studiują i z prowincji do metropolii przyjechali :o) No dobra, ale zrozumiem że mnie nie chcecie na spotkaniu...chlip, sniff, snif, chlip ;o)
Hmmm... trochę mi się nudzi, a dawno nie było buntu na naszej łajbie... Strzeżcie się Wy, którzy macie się strzec :o)

Pozdrawiam
Boruta
Czart, Buntownik, Niesubordynowany Żołnierz, Pogromca Szmacianek, Kawaler Złotego Kufla

Dokonania
24 III 2002 10:24 CET Boruta

to akurat fajny pomysł, człowiek (lub diabeł czy inna włochata cholera z kłami i pazurami :o) może się ponapawać swoim wodolejstwem (a może WODolejstwem?:o) A ja to nawet zaraza okazało się, że 1 (słownie: jeden) artykuł spłodziłem. Czyż ja nie jestem wspaniały? Tak, wiem kochacie mnie hihi :o)

Zolnierze!
24 III 2002 19:30 CET Corelius

Znow topic opadl z pierwszej strony...
Boruta - obijacie sie :o)

C.