Strona: 379

skarata raz...
30 IV 2004 20:59 CET Dziky Boo

... a ona padla i smierdzi, moze gdyby byla troche wyzej nad ziemia, chocby tyle, to by nie musiala byc chlopcem.

gdyby sarna nie skakala.... :))

no nic, trudno co zrobic...
jak ktos ma wedki to jest plan zeby na ryby wyskoczyc (takie normalne), rzeki sa o krok, wiec tylko wedki trza kolowac. Jakby co to ja i tak nie mam, ale dobry plan nie jest zly ;)

hmm... "no CÓŻ"
30 IV 2004 21:13 CET Hopeless

znam taki staw gdzie jest wiele ryb, ale nigdy nie chciałbym w nim moczyć kija, przyczyny środowiskowe :), zła widoczność przykry zapach :( nad ten staw nie pójdziemy :(, może Józek coś załatwi... ale słyszałem, że jest teraz w strasznych tarapatach - bo mu się komin zapchał Oo. może gdyby z nami poszedł na ryby ... to by się odetkał.

Ja wiem że nas opuscili i pojechali na Conquest
1 V 2004 16:47 CET Angael

ale koledzy, nie badźcie zdesperowani, nie idzcie się topic...
Proszę ;)

Właśnie...
1 V 2004 22:01 CET Atai

... Pamiętajcie, że zawsze zostaję wam JA :P. Bo ja nie chodzę na takie konwenty :D.


QCVV!!!

Nie zapomnijcie o mercedesach ze slumsów...

up...
3 V 2004 19:42 CET Atai

...na 2 stronie był temat...



QCVV!!!

Atai
3 V 2004 21:07 CET Satrapa

na litość wszelaką. SKOŃCZ WRESZCIE Z TYM SPAMEM. Ten temat ma być wypełniony treścią nie czymś takim. Tyle razy rozmawialiśmy, a do Ciebie za nic nie chce trafić. wrrrrrr

Ostatnio mam problemy z tlenem. Jeżeli ktoś chciałby się ze mna w ten sposób skontakotwać niech wie, że to niemożliwe.

blebleble ... twoja stara ;P
3 V 2004 22:11 CET +Higarra+

Już lepszy jest spam od Atai niż kompletny brak aktywności na topicu.

Zresztą spam Atai jest taki jakiś, ja wiem, porywający. To słowo dobrze oddaje naturę tego spamu. Ten spam sprawia, że chce się coś napisać na topicu, że topic odżywa.

Ten spam jest dobrym spamem, albowiem userzy poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego otrzymali dar rozróżnienia dobrego i złego spamu i widzą teraz, że ten spam jest dobry.

Po owocach ich spamu poznacie ich.

I zobaczył że spam ten był dobry
4 V 2004 9:13 CET Angael

I nadał mu imię Dobry_Spam,
Aby mógł istnieć i być dobrym,
Budzic nadzieje w osamotnionych,
Napełniać internautów natchnieniem,
By pojawiać się niespodziewanie,
Zachęcać do refleksji i zmiłowania,
Nad losem biednych topików,
Płaczących samotnie spadających,
Na następne strony listy,
Wybawiać topiki od zapomnienia,
I usłyszał Dobry_Spam głos,
Idź i szerz wiarę w skomlących,
Aby ci natchnieni twą mocą,
Mogli pójść w twoje ślady,
I czynić podobnie. Amen.

Nie czyńcie wsi
4 V 2004 9:20 CET Satrapa

Lepsze jest juz milczenie od udawania, że ma się coś do powiedzenia. NIE MA DOBREGO SPAMU!

Satrapa
4 V 2004 12:30 CET Skeleton

Czemu się dziwisz? Generalnie jest chyba coraz mniej tematów, które porusza się na forum publicznym, może poza niewiele wnoszącymi kłótniami, dlatego niewiele osób się odzywa. Nowe osoby przybywają rzadko, bo dzisiejsza młodzież woli pokiemony i deskorolki, słowem: nie ma kto albo nie ma o czym gadać. Wniosek: temat powoli, acz sukcesywnie umiera, będzie spadał coraz dalej, bo nie ma co pisać. Tego typu spam to tylko "odgrzebywanie", więc jest przykry, ale zrozumiały.
Per Dei et Gloria!

e tam
4 V 2004 13:33 CET ariakis

Spam jako taki jest zły. A swoją drogą to co z tego, że tamat spadnie?
Jak ktos będzie chciał czegoś to się odezwie.
Słowem: jak nie ma co mówić to lepiej nie mówić wcale.
Skeleton: Mylisz się: forum nie upada. Po prostu taka jest jego natura, że nie zawsze się coś na nim dzieje.

e tam, marudzicie...
4 V 2004 14:21 CET Angael

tak jakby nie wiadomo jak ważne tematy były tu poruszane, a ktoś przerywał by je nic nie znaczącyjmi postami. To że co jakiś czas ktoś odgrzebuje ten topic kiedy nic sie tu nie dzieje to bardzo dobrze. Widać przynajmniej, że są zainteresowani jego istnieniem.
Jak nie ma nic to nawet spam nie jest spamem, bo niema co spamować i w tedy może być dobry.

W dołki powpadaliście czy co?

Proponuje spojrzeć czasem na to co się dzieje z przymrużeniem oka...

Angael.

CQ był swietny
4 V 2004 14:57 CET Joseppe

Twój Stary! (ok? :)

Reszta jak sie obudze :)

...
4 V 2004 14:57 CET +Higarra+

A kim wy jesteście by decydowac o tym, który spam jest zły, a który dobry. Za kogo się macie ? Wydaje się wam, że spam nie ma uczuć, że nie jest mu przykro, że nim gardzcie ?

Jak wam nie wstyd ? A gdyby o was ktoś powiedział, że jesteście na wskroś źli i lepiej zeby was nei było ? Tylko dlatego, że byście mu nie pasowali. No jak byście sie poczuli ?

Lepiej zastanówcie się nad swoim postepowaniem.

;P

Higarra
4 V 2004 17:05 CET MarheF

Jak bym zareagował? Przytaknoł bym.

BTW jak nie macie o czym gadać to pogatajcie o tym jak to nie ma o cyzm mówić.

MarheF

ha!
4 V 2004 17:12 CET dejwut

Byłem we Wrocławiu!! Przelotnie co prawda, ale jednak. Zajżałem do knajpki o nazwie "Alladyn". Fajna rzecz, mozna fajke wodna zamówić, żarcie dobre, piwo po 4 złote, całkiem spoko.

ps. sorki, że tak wyskoczyłem jak filip z konopii, ale chciałem się podzielic refleksją :-)

a ja zgłaszam się na ochotnika
4 V 2004 20:08 CET Wilczyca

by prowadzić na następnym syzyfie. Będzie kontynuacja warhammera ( a własciwie coś do niego podobnego:P) Ci co już postacie mają mile widziani, a jak chcą coś ciekawego o swych postaciach dopowiedzieć, to czekam na v-maile.

Nie pobiecuję, że się stawię,
4 V 2004 23:43 CET Bow

lecz nie jest to całkowicie wykluczone. Jakaś drużyna mnie przyjmie?

QcWV!

Heh...
5 V 2004 9:59 CET BAZYL

Skoro już studiuję we Wrocku, to może kiedyś wpadnę na wasze spotkanie... Proszę tylko o v-maila...

najbliższy szf
5 V 2004 14:27 CET Shadar

nie będę mógł się nań stawić, niestety. Ech ta nauka =/