Strona: 399

sparawa SZF
11 X 2004 9:37 CET Wilczyca

Powracam na krótką chwilę by również postulować za sobotą. Co wy na sobotę o 10? W tygodniu raczje nie dam rady,zresztą moz ew ogóle być ciężko z moim przychodzeniem bo mi na studiach roboty dosrali już od samego początku. Ale postaram sie pojawiać.

Wilczyco
11 X 2004 23:54 CET Bow

jesteś genialna!
Tylko kto wstanie na 10 :P

QcWV!

hyhyh
12 X 2004 0:00 CET Agena

ja na pewno nie - po całotygodniowym wstawaniu na 730 kiedyś się trzeba wyspać w końcu :)

PAX!

pika pika
12 X 2004 9:25 CET Corelius

A tak sobie wpadlem w przerwie pomiedzy instalowaniem windowsow i konfigorowaniem firewalli by powiedziec ´czesc´. Czesc :)

Fajnie, ze ktos zarchiwizowal topic, szkoda, ze tak pozno (polecialo troche postow podczas kasowania swych wypowiedzi przez pare osob, no ale trudno). Na syzyfy w sobote rano sie nie pisze - czasem lubie pospac, a plan mi to dosc wybitnie uniemozliwia :S

pozdro
C.

ps. Joseppe - Ty cos wiesz o Lamusie i smsach o polnocy by wpadac (jakos tak w weekend ostatni)? ;)

Bow
12 X 2004 21:53 CET EmielRegis

Ja wstanę. :P
Tzn. jak już będę miał czas na syzyfy :)

Pozdro,
REgis

Buhahaha
12 X 2004 23:24 CET Bow

Ty wstaniesz!
Uważaj, co piszesz, bo mnie skręci ze śmiechu...

QcWV!

Co
13 X 2004 22:28 CET Bow

z jutrzejszym SyZyP´em?
20.30 na solnym?

QcWV!

Hey!
13 X 2004 22:59 CET Joseppe

Czy my mamy w ogole jakies lokum?
Czy sa/beda SyZyFy?
Czy ktos jedzie na Imladris?
Czy ktos tu w ogole jeszcze zaglada?
Ludzie, czy Wy nie macie jakis potrzeb socjalizacyjnych? :>

Corel - no pewnie, ze wiem - byla impreza, wiec zapraszalismy :)

@Józek
13 X 2004 23:43 CET MarheF

Ad.1 i Ad.2 - ... ehm... hmm... banan!

Ad.3 Wyglada na to ze my (ja z Agena) sie tam wybieramy.

Ad.4 No czasem tu zagladne, ale tylko wtedy jak mi sie przypomni dlaczego moja postac w tibii ma "of Valkiria" w nazwie.

Ad.5 ... eee znowu banan?

MarheF

Witam
14 X 2004 10:38 CET Chronomanta

was wszystkich po nawet dłuższej niż zwykle absencji ...
Hmmmm ... widzę że sprawa SZFów ciągle stoi w martwym punkcie (chociaż ciągle mam nadzieję, że źle widzę).No ale cóż ... jeśli w Sobotę o 10 będzie ktoś jeszcze oprócz Wilczycy , Regisa i ... mnie , to całkiem prawdopodobne , że uda się zorganizować coś więcej niż krótki wypad na piwko ...

do zobaczenia.

PS. ale fajnie na tych studiach he ... he ... heeee

EOCT.

Joseppe
14 X 2004 12:36 CET ghoulas

Hey Ja napewno na Imladris jadę, tylko wyjezdzam dopiero popołudniu więc będę cos kolo 22-23 w kraku.

Hmmm
14 X 2004 16:02 CET Bow

czuję się ignorowana.
Trudno.
Rozumiem, że na solny nikt nie przyjdzie, bo nie lubicie piwa i nie czcicie wielkiego Żaby.

QcWV!

Imlalala
15 X 2004 12:40 CET Agena

dobra, to kto jedzie z nami na imlala moją super-żółtą furą? :) mamy jeszcze 2 miejsca wolne :)

edit: już tylko 1 miejsce wolne więc radzę się szybko decydować ;)

PAX!

na gg
15 X 2004 16:17 CET Joseppe

napisalem

obgadaliśmy
15 X 2004 22:11 CET Agena

jednak joseppe jedzie sam. to co? ktoś inny może chce? :)

PAX!

Agena
16 X 2004 22:40 CET Corelius

rozumiem , ze przestalem byc wliczany w wycieczke? czy moze zle licze? :P

Ja postaram sie pojechac na Imlal rownierz Jos :)

C.

ech gapo :)
16 X 2004 23:32 CET Agena

przecież moje auto jest pięcio osobowe. policz sobie: ty+marhef+melfu+ja=4. zostaje jedno miejsce no nie?
chyba jednak źle coś policzyłeś :)

PAX!

hmm
18 X 2004 13:02 CET Corelius

jak dla mnie ono jest 4 osobowe, albo ja jestem 1,5 osoby (jak i Szymon lub Marcin ;P ). A MElfu nie miala jechac z Mironem? Bo cos takiego slyszalem :)

C.

Hmmm...
18 X 2004 14:54 CET Angael

1,5 osoby... muszę sobie to jakoś do 2 zaokrąglić... ;)

hmmmm
18 X 2004 21:54 CET Agena

nie, melfu nie jedzie z mironem. w ogóle skład pasażerów auta zmienia się z minuty na minutę. może być na prawdę ciekawie, zwłaszcza że do tej pory nie wiadomo z kim będziemy jechać :)

marcin, wymyśliłeś już co z tym tunelem? :)

PAX!