Strona: 51

A ja...
27 IV 2002 12:35 CET Corelius

... rozpoczne drugie tysiac poscie na Valkirii :)

Do koalki tez sie podlacze, niech tylko serwer zacznie dzialac - ksiestwo: Karak - Hirn, krasnoludy.

C.

Spoznilem sie :((
27 IV 2002 13:01 CET Elsindel

A tak sobie pomyslalem przed chwila - ´ostatni raz jak zagladalem, to bylo cos pod 900 postow, a nuz sie zalapie na 1000.´. Niestety, juz bylo 1001 postow. Lotry!

Co wy wszyscy z tym RD? Do roboty, nauki, itp!

Satrapa i inni zainteresowani SR.
Wczoraj odbyla sie pierwsza sesja, mialem ´nie´szczescie prowadzic ;-) Hmm poniewaz to byl wstepniak czysty wiec nie straciliscie niczego na razie. Za dwa tygodnie pewnie nastepna sesja. Prosze tych, ktorzy moga, o przygotowanie postaci. Aha, poniewaz wyszlo, jak wyszlo, trzeba to szybko zmienic - 3 graczy, ktorzy byli, gra rzeznikami. Tym, ktorym mialem pozwolic, pozwolilem na zabawe z super wszczepami na poczatku. Ale to troche idiotyczne, szczerze mowiac. Wszyscy 3 maja kupe kasy i dalej sie bawia w akcje.... ludzie, albo dacie mi naprawde powazne powody dla ktorych sie tym zajmujecie, albo tak wam potne to, co macie ... Zaba: nie mozna miec 16 Reakcji. Konkretniej (bo oczywiscie sie mozna klocic, ze to jest premia, czyli cos nadmiarowego) - adepci, gdy ja prowadze, moga miec maksymalnie 9 reakcji, wszystko jedno, czy dzieki zwiekszeniu moca, czy dzieki zwiekszonym cechom. Jak chcesz sie poklocic - wiesz gdzie jestem :P Jedyne uzasadnienie, jakie moge ci dac: gdybym chcial kogos zabic, po prostu daje kolesia z wszystkim lepszym od danej postaci. Wiec daje goscia co ma INI o 6 wyzsza od ciebei (srednia). Tyko ze wtedy juz ten gosc rozwala was wszystkich razem wzietych. A jesli ty masz nizsze, to wrogowie maja nizsze, wiec i pozosraliw druzynie maja cos do powiedzenia. I tak jestes najszybszy po tej stronie Odry. Znaczy Mississippi.

Inna sprawa - ciezko to wyjasnic w kilku slowach. Nie wiem, jak wy macie w zwyczaju grac (w szczegolnosci w Cyberpunkowych erpegach) - ale pamietajcie, ze to naprawde bez sensu, gdy: ´mam duza giwere´ + ´mam sporo kasy na kolejne giwery´ + ´what´s the deal?´. Lepiej: ´mam duza giwere´ + ´ale malo amunicji´ + ´ich jest wiecej´ + ´czemu k** nic nie wiedzialem o tym gosciu na dachu?´.

IMO granie bogami (adepci, goscie napakowanie wszczepami, magowie) mija sie z celem.

Tych, ktorzy cos wymysla, prosze o opisy postaci - PO CO one zyja, PO CO biegaja w cieniach, CZEGO nie lubia, CO lubia, W CZYM sa dobre, W CZYM zle, itp. Z kazdym chcialbym obgadac kilka szczegolikow i podsunac kilka pomyslow. Moj email (nie wiem czy on tu gdzies jest ..) - elsindel@poczta.onet.pl .

Aha, bede wredny i zaczne korzystac z umiejenosci i cech zwiazanych z gadanina (etykieta, negocjacje, itp) - oczywiscie zaocznie.

--

A tak swoja droga, to ja powiem ogolnie o glosowaniu na plakietki, tzn logo VV - zdecydowanie nalezy odciac te adresy internetowe. Logo nie powinno zawierac czegos takiego. Mozna je, owszem, dodawac, ale jak bym chcial miec gdzies logo, to BEZ napisu. Widzieliscie kiedys logo M$ albo Mercedesa czy innego BOSCHa z adresem ? Nie... poza tym, valkiria.net to adres calej Vaklirii. To taka sugestia. A zaglosowac, to zaraz zaglosuje.

Els.
--

"Nie trać głowy" powiedział elf.

Elsindel
27 IV 2002 13:39 CET Corelius

Zgadzam sie z Twoim podejsciem do gier Cyberpunkowych, ale prawde mowiac jesli ktos ma duza giwere i duzo kasy na nastepne duze giwery jest celem nr 1 na ulicy. To proste - "ma super zabawke - trzeba mu ja zabrac - w koncu mi sie przyda lepiej. O! ma nawet duzo kasy - jeszcze lepiej - moj gang wzrosnie w sile i to JA bede szefem! HA! Ide po kumpli >) "

No. To tyle tytulem Cybera :)

Chloerny RD! Jak ja kocham "Internal serwer error"... i pomyslec, ze to serwer na Apache´u... dziala jak jakis windowsowski... :)

C.

logo VV
27 IV 2002 14:13 CET Agena

dobra, wywaliłam te adresy. teraz lepiej? :)
głosujcie głosujcie - narazie zostało oddane tylko 8 głosów. Zostały trzy dni do końca głosowania :)

PAX!

Jak przyjemnie
27 IV 2002 15:23 CET Gabik

widziec cztery cyferki postow :)))

Bardzo przyjemnie :)))

Ku chwale Vratislavia Valkiria!

Miło i wspaniale.
27 IV 2002 17:59 CET Satrapa

Ekus jednak jest przewidujący.

Jak ktoś ma zciągnięte grafiki z RD to niech mi prześle na maila bo mi nie chciało dać się ściągnąć.

Mogę grać metawariantem elfa Druidem stworzonym metodą 100 pkt-ów? Stworzyłem go kiedyś bo brat miał prowadzić, ale nie wyszło.
Nie jest przepakowany.

TO NIE KONIEC
27 IV 2002 18:56 CET Gabik

Nie mozna spoczac na laurach!
Tysiac postow w niecale 3 m-ce to malo!
WALCZYMY o 2002 POSTY jeszcze przed Valkiriada 2002!!!

DO BOJU VRATISLAVIA VALKIRIA!!!

Kolejny post idzie QCVV
27 IV 2002 19:09 CET KOLO_Z_WROCKA

A można wiedzieć, o jakiej grze (nie mówię o RD) wy tu gadacie?

topic spada, żołnierze...:)
27 IV 2002 19:59 CET Agena

a do Solaris już tylko 4 dni. Widzę was wszystkich na posterunku! i pamiętajcie o glosowaniu.

PAX!

dobra
27 IV 2002 21:03 CET Corelius

cos czuje, ze my sami Ag ten posterunek bedziemy tworzyc...

C.

Ja na posterunku będę
27 IV 2002 23:36 CET KOLO_Z_WROCKA

Chiba... Jak wszystko dobrze pójdzie (czytaj: starzy się nie będą burzyć...)

ciekawy jestem, czy kiedyś wreszcie zminią ta głupotę z obowiązkowym tematem posta, jeżeli ja nie mam co tu w pisać, to co? a co gorsza większość tematów to jakieś głupoty, walczmy o swobode, 1 2 3! i piosenka: i raz dwa,trzy,cztery...,pięć, sześć, siedem!
28 IV 2002 1:06 CET pchela

Uff....

He a będa może neklejki do naklejenia na ubranka/identyfikatory, dla żołnierzy Valkirii na Solarisie?

pchela z tą nazwą tematu to przesadziłeś.
28 IV 2002 4:05 CET Agena

nie, nie będzie naklejek. tylko VV dostaną swoje plakietki coby byli latwo odróżnialni od reszty dzikich stworzeń - ale ty nie jesteś w VV więc nie dostaniesz. o. :)
a właśie przed chwilą wróciłam z małego rajdu po knajpach z bratem i wypiłam 4 i pół drinka i jestem lekko @_@ i w głowie mi się @ ale jest spoko - lepiej niż po zawodach z Borutą :))))
wciąż czekam na kolejne głosy dot. logo VV. przypominam adres: agena.fm.interia.pl
ten po lewej to "1" ten po prawej to "2". GŁOSUJCIE! :)

PAX!

Boruta mile połechtany
28 IV 2002 9:46 CET Boruta

tak mi mów Agenko :o) A ja się przyznam, że dziś też lekko wstawiony wróciłem :o)

Aaaa
28 IV 2002 11:04 CET Boruta

uwzględniłaś Ag mój głos oddany ustnie?:o)

A ja... chlip chlip...
28 IV 2002 11:20 CET Gabik

nie wrocilem z nikad wstawiony...

ALE ZA TO POGRAM SOBIE W NOGE DZISIAJ O 13:00 kolo podstawowki nr 33 na Kozanowie. Bedziemy grac co najmniej 2 h, wiec jakby ktos chcial, to niech wpada, nawet gdyby sie mial troche spoznic. :)))

KOLO: chodzi o ShadowRun.

Ku chwale Vratislavia Valkiria!

Cos sie...
28 IV 2002 12:07 CET Corelius

.. RD krzaczy - nie moge sie dostac do mojego ksiestwa i wszystko wyglasa tak jakby konta zostaly wyzerowane... nie rozumiem juz tego...

C.

Corelius jak mogłeś
28 IV 2002 13:35 CET KOLO_Z_WROCKA

Z momentem, jak przyjełem Cię do Vratislavii, RD sie jebnął, a teraz jak się loguję to pisze, że złe hasło lub login... Ty zdrajco ;P <joke> Ale szczerze mówiąc już mnie to wkurwia...

oka
28 IV 2002 14:35 CET puppetmaster

topic leci na sam szczyt...
a nie mowilem ze sie sypnie... ha... zostene czarnym prorokiem...
to kto zaklada koalke? :)

Powaznie?
28 IV 2002 15:22 CET Gabik

ja tez sie nie moge dostac do ksiestwa:
"zly login lub haslo"

Trzeba robic od nowa?

KcVV!