Strona: 53

+Higarra+
29 IV 2002 11:11 CET Agena

aha! więc to ty zabrałeś moją kostkę! ha, wiedziałam wiedziałam... nie ukarzę cię tylko dlatego że nie mam siły na nic (jestem po nocnej sesji, mrrrrocznej:), ale masz ją przynieść na Solaris.
i jeszcze jedno - nie widziałam twojego głosu na logo VV... >)
koniec głosowania jutro o godz. 12. około tej godziny podam wyniki.

PAX!

aha i jeszcze jedno
29 IV 2002 11:16 CET Agena

kcecie żeby na plakietkach obok waszych imion były też stopnie?

PAX!

Agena!
29 IV 2002 11:17 CET Corelius

Ty mi tu do spania marsz, a nie na agorze mi sie udzielasz! :) (cosik szybko sie uwinelas z ta fizyka... :)

C.

agena
29 IV 2002 11:56 CET Asar

o kturej jedziecie na Solaris i z kąd

Seattle
29 IV 2002 12:38 CET Elsindel

Jest gorące lato. Ci, którzy mogli sobie na to pozwolić, wyjechali na krótkie wakacje. Lub też "wakacje", podczas których bedą robili interesy gdzieś poza enklawą UCAS. LoneStar ograniczyło liczbę patroli w mieście. Idealna sytuacja, żeby znaleźć jakąś robotę, tylko... pracodawców też jakby ubyło.

Komunikat w jednej z bardziej popularnych, niezależnych stacji Trideo:
"Wczoraj w nocy w jednym z niezłych lokali w centrum miasta, zwanym "Silver" z powodu upodobania bywalców do obwieszania się srebrem, miała miejsce strzelanina. W bliżej nieokreślonych okolicznościach zniknęła pewna walizka.... podobno pełna nujenów lub czegoś cenniejszego.

Wkrótce potem w dwóch wieżowcach w innej części miasta doszlo do starć LoneStar z niezidentyfikowanymi małymi grupami przestępczymi. Niestety, bandytom udało się uciec. Straty korporacji UCAS-CyberTronic, właściciela uszkodzonego budynku, są jednak niewielkie. W wyniku wybuchu samochodu-pułapki zginęła jedna osoba, prawdopodobnie samobójca. LS jest na tropie sprawców zamachu i uczestników strzelaniny."

---
(to tak tytułem wstępu)

Satrapa - zastanów się dobrze, co robisz: _druid_ w Seattle. Poza tym - co to za dziwo Nocny Elf?

--

Agena: na papierze tez może być. A o jakich opakowaniach na te plakietki mówisz?

Jak tam głosowanie? Wyniki.... czekamy na nie :)

** Zróbcie jakieś fotki na Solarisie! **

"Odskoczyć na czas, by móc jeszcze raz"

Els.

Kurde...
29 IV 2002 13:55 CET Gabik

Nie wiem czy pojde na Solaris...
Starsi mnie chyba zabija!

Ale co tam, postaram sie wpasc chocby po to by spotkac adm MM.

KcVV!

A ja może
29 IV 2002 15:19 CET Boruta

w sobotę przybędę, choć to nic pewnego nie jest. W końcu ktoś musi Admirała wprowadzi w piwny świat Wrocławia :o)

Rise Mighty Topic !!! Rise !!!
29 IV 2002 17:04 CET +Higarra+

A tak wlasciwie to gdzie na solaris bedzie sie miescic HQ VV ?

KcVV !!!

.
29 IV 2002 19:20 CET szamanVV

UCAS-CyberTronic ???

Wszędzie można ich znaleźć :).

Solaris
29 IV 2002 20:02 CET Agena

Asar: będziemy ok. 9 coby odpowiednio oznaczyć naszą zaklepaną salę.

Elsindel: takie z agrafką z przezroczystym czymś miedzy którye wkłada się papierek.

Gabik: na Solaris marsz! :)

+Higarra+: jeszcze niewiadomo. a oddałeś już swój głos na logo VV? (przypominam adres: agena.fm.interia.pl ) termin do jutra. ok 12 zostaną ogłoszone wyniki.

i dalej nie wiem, czy chcecie mieć swoje stopnie wypisane na tych plakietkach czy tylko nicki?

PAX!

Ag...
29 IV 2002 20:23 CET Corelius

... z tymi stopniami to moze sobie odpuscmy, co? Po cholere obnosic sie z szarza? I tak nic to nie zmieni...

C.

Mi tam wszystko
29 IV 2002 21:06 CET Gabik

jedno z tymi stopniami. Mam nadzieje, ze sie pojawie...

KcVV!

Wolę bez stopni
29 IV 2002 22:05 CET Satrapa

Druid to taki szaman tylko z innym totemem i z innej tradycji/kręgu kultórowego.
Nocne elfy
W kompanie pojawiły się warianty ras.
Nocne wyróżniają sie tym, że są zwinniejsze (+2 do charyzmy i zwinności), mają (lekką) alergię na światło słoneczne. Całe są pokryte krótkim włosem z daleka przypomina to skórę tylko w innym kolorze (różne ciemne). Nie zabórzy to równowagi gry. Jako druid (totemu zwierzęcego - Żbika) nie mogę przywoływać duchów człowieka.

Agena
29 IV 2002 22:24 CET KOLO_Z_WROCKA

Ja tam wolę bez stopni, bom byle st. szeregowy, ale płakał ni będę, jak się pojawią ;P Qrde, musze se kiedyś zagrać w tego Shadow Runa, bo jak się czyta te wasze posty o totemach, druidach i Seatle w jednym, to mozna nerwucy dostac, jak sie z tego nic nie kuma. BTE: ma ktos podrecznik do tego SR w wersji komputerowej?

QCVV

Fuck
29 IV 2002 22:25 CET KOLO_Z_WROCKA

BTW kcialem napisac ;P

Seattle w nocy
29 IV 2002 23:07 CET Elsindel

KOLO: podrecznika online nie mam, watpie, zeby ktos cos takiego mial. Jak znajdziesz - daj mi znac :)

SzamanW: zbieznosc nazw korporacji zupelnie i absolutnie przypadkowa!

Satrapa: nie chodzi mi o to, kim jest druid. Chodzi mi o to, ze druidzi nie zwykli zyc z dala od swoich rodzinnych terenow... ale nie jestes zwyklym druidem :) Nie istnieje tez pojecie ´rownowaga gry´. Wszystko da sie ukrocic :P Czekam na konkrtne informacje o postaci, gdy juz skonsultujesz sie z Asarem.

** Ludzie, zarzuccie swoimi numerami GG, bo ja nie mam niektorych stad, a wiem, ze korzystacie z GG. Moj numer: 466670 (te 3 szosteczki rowniez abslutnym przypadkiem znalazly sie akurat w moim numerku).
**

"Luck be with us all. I´m getting to old for this."

E.

Elsindel
29 IV 2002 23:39 CET Gabik

Zarys i klimat znasz... Ale tylko troszke, wiec napisze ze szczegolami :)

KcVV!

Ja tam
29 IV 2002 23:54 CET pchela

będe miał szarżę , bo sobie już belkę po awansie do kórtki drelichowej przyszyłe, ;) Zapraszma na Solarisie na moją sejse, moja prelekcję i konkurs MIlionerzy RPG (połowa jest moja :) :)))

AVE!

alem jest
29 IV 2002 23:57 CET pchela

głupi, sorki za literówki, ale jestem trochę nie "świeży"... :)

to sie
30 IV 2002 11:36 CET Gabik

"odswiez" chyba ze sie oszczedzasz na Solaris ;)
lol

KcVV!