Strona: 78

Satrapa
12 VI 2002 0:47 CET Gabik

Chyba ktos byl na tyle uprzejmy, ze przeprawil wiesc na Twoja :)))

KcVV!

Ag...
12 VI 2002 12:45 CET Corelius

... a czemu czujesz sie ignorowana? Aaaaa sorry... Ty pzeciez nic nie mowilas... ;P
Nikt nie lubi zgadywanek w matematyce...

A co do planszuwek - puszukam - moze i MiM sie tez znajdzie, bo kiedys znalazlem jakims magicznym sposobem ta gre u siebie i nawet nie wiedzialem skad ja mam (tak po prawdzie dalej nie wiem :) )

C.

szamanW
12 VI 2002 15:14 CET Gabik

Pamietasz kolege Partyke z internatu z poczatku podstawowki? On tez by chcial zagrac w MiM, jesli bedzieci w piatek grali...

KcVV!

hmm
12 VI 2002 18:00 CET Agena

szamanW najwyraźniej nie chce przyznawać się do naszej wspólnej przeszłości (hehehe jak to zabrzmiało :))) tylko w sumie nie wiem czemu, w końcu to niby ja jestem komandorem i mogłabym nie chcieć się przyznawać do takich konszachtów z szeregowcami ;)

PAX!

Wy tutaj jakieies tajemnicze gierki prowadzicie :)
12 VI 2002 19:01 CET +Higarra+

To jest podejrzane ...

Calkiem mozliwe, ze patrze na jakies szalone intrygi kainitow ...

:)

Planszówki na syzyfie?
12 VI 2002 20:04 CET Satrapa

Uprzejmie informuje, że Asar przełożył Mroczne Wieki na piątek, w związku z tym nie będzie mnie na syzyfie, mam na chacie magiczny miecz, miałem też dodatki, ale je wywaliłem kilka lat temu.
Kto będzie w łikend w arsenale? Liczę, że VV stawi się wzorowao na plac boju.

Agena...
12 VI 2002 21:24 CET szamanVV

ależ oczywiście, że Ciebie nie ignoruję - jakżebym śmiał! Jeszcze by mnie zdegradowali poniżej poziomu szer. Doskonale pamiętam zagrywanie się w podstawówce, pierwszą sesję niemal-RPG i inne zdarzenia. Na partyjkę MiM´a / MM´a jest Pani Komandor oczywiście zaproszona.
Zgodnie z moim rozeznaniem będziemy dysponować dwoma kompletami MiM (podstawka + podziemia + smoki) - moim i Elsindela, więc jakby jakiś krasnolud stwierdził, że z elfem to on nie będzie grał (tudzież jakiś wilkołak zbyt się naraził krwiopijcom) to będzie można rozegrać dwie równoległe partie.
Wielkie możliwości przed Nami i raduję się na ten dzień jak mało kiedy! :)

Satrapa - jako, że raduję się również na przyszły tydzień egzaminów nie mogę zapewnić, że będę obecny.

Gabik...
12 VI 2002 21:27 CET szamanVV

witamy wszystkich chcących zagrać, będą jeszcze Taylor i jeden człowiek całowicie spoza grupy - więc to i tak sie robi trochę ... hmm... globalne?

SzamanW
12 VI 2002 22:17 CET +Higarra+

Brac Grod czy nie ?

Kot jeszcze ma zamiar sie pokazac ?
Bo z tego co zrozumialem to prawie wszyscy ;)

Ps. Czy ktos jest w posiadaniu jakiegos opracowania mitologii skandynawskiej ?

:(:(:(:(
13 VI 2002 8:16 CET Nindalf

Topic nam spada :(

mitologia skandynawska?
13 VI 2002 9:43 CET Agena

niestety... mam tylko grecką, celtycką, australijską i chińską :/

PAX!

Agena!
13 VI 2002 10:07 CET Elsindel

Biorę te mitologie! Powiedziałem: biorę. :) Serio masz czy tylko sie zgrywasz?

Higarra, widzialem stronę o mitologii skandynawskiej. Polską stronę. Szukaj a znajdziesz. Nie, nie pamiętam adersu, tytułu ani autora.

SzamanW - oczywiście, że cieszysz się na ten dzień jak na mało który, w końcu rzadko ma się egzamin z programowania :))

MiMowcy - w piątek pojawiam się w 3lo z moim kompletem Magii i Miecza (zestaw taki sam jak Szamana) i JEDZIEMY z tym koksem. Szczerze mowiac ja tez baaardzo sie ciesze, ze bedziemy mogli zagrac :)

Boruta: oczywiscie, ze Gabik nie moze pojsc za ciebie na ustny, jeszcze by przegadal egzaminatora.... :PPP

"Przeklęta nieskończoność, kiedy ona się wreszcie skończy??"

Mnie nie bedzie... :(((
13 VI 2002 10:31 CET Gabik

Niestety... Prawo rzymskie to nie bajka...

szamanW: to jak sie odezwie do mnie Partyka, to dam mu znac. Tylko o ktorej zaczynacie?

KcVV!

Ja postaram sie...
13 VI 2002 11:21 CET Corelius

pojawic i bede mial prawie kompletnego MiMa. Niestety moj Labirynt Smierci polegl w odmetach mego domu i jest obecnie nie do odzyskania...

C.

Corelius poruszyl bardzo wazny problem...
13 VI 2002 12:32 CET Gabik

Teoretycznie przestrzen kazdego domu jest ograniczona jego wymiarami. Ja jednak odnosze wrazenie, ze mozliwosci chlonne naszych domow sa nieograniczone...
;)))

KcVV!

I znowu...
13 VI 2002 14:48 CET Atai

... prawie bysmy spadli z pierwszej strony z Agory, gdyby nie moja interwencja. Niech ktoś mi streści co sie dzieje.

Streszczenie
13 VI 2002 16:22 CET Boruta

rozmowy są generalnie o d... Marynii więc nic istotnego Atai nie straciłaś;o) Wybaczcie niewyszukane słownictwo. Jestem dzisiaj po dwóch egzaminach i ucieczce z zaliczena. Nie mam mózgu...

O ktorej jest spotkanie w piatek???
13 VI 2002 16:57 CET Gabik

Bo musze dac znac komu trzeba ;P

KcVV!

Elsindel
13 VI 2002 16:58 CET Agena

sprawa z tymi mitologiami wygląda tak: wszystkie są w moim posiadaniu ale australijska jest chyba pożyczona, chińska jest brata i nie wiem czy będzie skłonny się nią podzielić, celtycka to jest takie chudziutkie wydanie z cyklu Mity Świata, a grecka nie wiem gdzie jest :)p
więc którą chciałeś? :)))

PAX!

A´dżin
13 VI 2002 21:23 CET Elsindel

jak to które? Wszystkie! :)
No wlasnie - a propos spotkania w 3lo -o której MiMujemy ? Musze wiedziec, czy mam na egzamin brac pudelka, czy zdaze do domu wrocic... im wczesniej zaczniemy, tym fajniej, bo moze ze 2 razy bysmy zagrali, albo chociaz 1 raz spokojnie skonczyli... hmm? (niewazne, ile gier rownolegle bedzie sie rozgrywac)