Strona: 86

Nie wiem jak
29 VI 2002 0:24 CET Boruta

BNetem, ale zaraz oblókam i powiem. Ta gra rządzi. Ktoś pomyślał o mnie, żeby można było zdeprawować paladyna. Kocham tego kto to wymyślił :o)

Djupa
29 VI 2002 0:26 CET Boruta

w każdym razie, wyskakuje mi teraz że wystąpił błąd w łączeniu się BN :o(

Kiedy obywatel Puppet
29 VI 2002 8:08 CET Satrapa

i obywatel Seleton/Skłerhed wracają z Anglii?
Mam państwo na czeskim bo mi codzienni tylko kilkanaście minut zajmuje.

Opuszczam was
29 VI 2002 9:10 CET KOLO_Z_WROCKA

Do 10 więc was nie pomęcze głupimi tekstami :( Ale nie cieszcie się tak, I´will be back...

ciagle sie musze uczyc...
29 VI 2002 12:47 CET Gabik

a niech to...

KcVV!

A ja gram
29 VI 2002 16:39 CET Elsindel

w WC3 i w miare mozliwosci szybko, bo chce skonczyc kampanie Orkow zeby dorwac sie do Nocnych Elfow (najlepsze na koncu :). Jak tylko skoncze prace, zapraszam do siebie na duele - mam 2 kompy i chetnie z kims poloje. Boruta? :)

Zostalem sam na posterunku ...
30 VI 2002 9:55 CET +Higarra+

Agena i Corelius - na Teleporcie. Mam nadzieje :)
Boruta i Elsindel - graja w WC3. Nie zamierzaja przerywac.
Satrapa - znowu zaczal grac w RD. I tyle go widizano.
Gabik - Uczy sie.
Asar - A cholera go wie.
KOLO - wyjechal
Pchela - na razie sie nie liczy. ;)

Kurde.
30 VI 2002 15:55 CET Gabik

eof.

KcVV!

hmm..
30 VI 2002 18:04 CET puppetmaster

dzienx Boruta, juz wiem ze niestety bede musial nabyc oryginal...

a wracamy za jakis tydzien...

JA nie przerwałem
30 VI 2002 20:57 CET Satrapa

grać w RD, teraz tylko go ograniczyłem-skasowałem bardzo czasochłonne państwa na polskim serwerze. Teraz mam czas, więc nie jesteś sam:).

A Asar nie ma dostępu do internetu poza kafejkami i szkołą:-)

Puppet, dziękuję

Jutro mam ten cholerny egzamin...
30 VI 2002 23:30 CET Gabik

ilepiej bedzie dla mnie, zebym go zdal... A bedzie cholernie ciezko.

Wszelkie moce obliczeniowe i poza obliczeniowe przydatne od 10:00 do 11:30.

KcVV!

Elsindel
1 VII 2002 0:26 CET Boruta

hmm... ja teraz wybyłem z Wroc lawia do domu... A w domu to mam denny komp i sobie nie pogram:o( Ostatnio skończyłem na 8 scenariuszu martwiaczym, przypuszczam, że ostatnim (w tym co nekromantę podczas przywoływania trzeba przez 30 min chronić). Nie mam gdzie trenować, nie mam gdzie skończyć grać :o(

Gabik
1 VII 2002 10:27 CET Satrapa

postaram sie trzymać kciuki:)

Napisalem...
1 VII 2002 15:53 CET Gabik

ale czy zdalem, to bede wiedzial wieczorem...

KcVV!

Gabik
2 VII 2002 8:46 CET +Higarra+

Zadlaes ?
To milczenie, prowokuje do bardzo nieciekawych domyslow ...

Jaka cisza...
2 VII 2002 8:54 CET Satrapa

tak mało postów dziennie, możnaby pomyśleć że to jakiś inny temat.

Niestety.
2 VII 2002 10:10 CET Gabik

Caly rok na 4,5 lub 4,0
a dwa najwazniejsze egzaminy do bani. Duuupaaa...

No, ale trudno. Jeszcze tylko moja mama wziela dzis wolne chyba tylko po to, zeby mi marudzic przez caly dzien...

KcVV!

Bo pewnie sie Gabik
2 VII 2002 10:44 CET Boruta

za dużo uczyłeś:o) Trzeba brać przykład z wujka Boruty i na fuksach lecieć :o) Spokojnie Gabrielu, będzie dobrze, ja czart Ci to mówię.

:)))
2 VII 2002 11:02 CET Gabik

Co ja bym zrobil bez VV? Jestesci wspanialymi kumplami.
Normalnie lezka sie w oku kreci (i to bez cienia ironii).

KcVV!

Ah...
2 VII 2002 11:04 CET Gabik

VV zapraszam na Manewry. Sa tuz tuz...

KcVV!